loading...

سفر

بازدید : 11
پنجشنبه 17 اسفند 1402 زمان : 15:08

امروزه تزریق ژل لب به روش های مختلفی صورت می گیرد که از جمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود .

1. تزریق ژل لب با تکنیک میکرو قطره ای
این روش که شیوه ای بسیار نوین است، امروزه طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

بسیاری بر این باورند که این روش نسبت به سایر روش ها ماندگاری بیشتری دارد. چرا که در این روش بر خلاف روش های قدیمی تر به جای تزریق ژل از یک ناحیه به لب، ژل را از چند ناحیه به لب تزریق می نمایند. این امر موجب سهولت کار پزشک در امر فرم دهی لب می گردد.

2. تزریق ژل لب مدل طبیعی Natural
انتخاب روش تزریق ژل لب بسته به هدف و نظر فرد متفاوت است. بسیاری از افراد مدل هایی را انتخاب می کنند که تزریق لب و تغییر آن کاملاً مشهود باشد. اما گروهی هم هستند که ترجیح می دهند فرم لب های آنها طبق مد روز باشد اما تغییر زیادی در چهره ی آنها رخ ندهد.
این افراد بهتر است از روش تزریق ژل طبیعی استفاده کنند.

3. تزریق ژل در حاشیه لب ها
بعضی افراد بطور طبیعی دارای لب های زیبایی هستند که نیازی به تغییر ندارند. در این افراد برجسته نمودن خطوط لب ها باعث افزایش زیبایی آنها می شود. آنها می توانند از طریق تزریق ژل در خطوط و گوشه های لب ها، جذابیت لب های خود را چندین برابر کنند.

4. تزریق ژل لب مدل روسی
این روش که به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، برای افراد جذابیت های خاصی دارد. در این روش، تزریق در حاشیه، گوشه و ناحیه فوقانی لب های بالایی انجام می گردد. این روش، گزینه ی مناسبی برای افرادی است که لب های بالای نازکتری دارند و یا کسانی که لب های آنها عادی و برابر می باشد. این افراد می توانند با افزایش حجم لب بالایی خود و برجسته نمودن آن زیبایی و جذابیت خود را بیشتر کنند.

5. تزریق ژل لب مدل هالیوودی
در این روش که بیشتر در فیلم ها و تلویزیون شاهد آن هستیم تمرکز از روی ارکان صورت برداشته می شود و به طور خاص بر روی لب ها قرار می گیرد. لب های بالا و پایین هر دو تحت تاثیر قرار می گیرند.

6. تزریق ژل لب مدل قلبی
در این مدل که طرفداران خاص خود را دارد، لب ها از حالت عادی خارج می شود. در مدل قلبی، فاصله ای بین دو حاشیه لب به وجود می آید. بدلیل خروج لب ها از حالت عادی، خارج سازی فیلر در صورت نارضایتی فرد بسیار دشوار است.

7. تزریق ژل لب مدل صدفی
در این مدل تمرکز بر روی لب پایین است و حجم دهی لب پایین به شکل دو قطره اشک در مرکز لب اضافه می شود. مزیت این مدل امکان ترکیب آن با سایر فرم ها برای لب بالا است که منجر به ایجاد یک ظاهر متفاوت و جدید می گردد.

8. تزریق ژل لب مدل فانتزی
در این مدل، تغییر در اندازه و حجم لب ها بصورت غیرعادی و غیر طبیعی می باشد. افرادی که این مدل را انتخاب می کنند، معمولا در سایر قسمت های صورت از جمله گونه و چانه، ژل تزریق می کنند تا چهره ای عروسکی و فانتزی برای خود بسازند.

9. تزریق ژل لب مدل سوتی
این مدل کاملا منحصر به فرد می باشد و موردتایید و پسند همه نیست. در این مدل پزشک متخصص از طریق روش های خاص تزریق فیلر لب، فضایی خالی مابین لب ها ایجاد می کند.

10. تزریق ژل لب پاریسی
در این مدل، تزریق فیلر بصورت خاصی صورت می گیرد تا ظاهری خاص به لب ها بدهد. خط حاشیه لب که دارای قسمت کوچک و یا خطوطی در بافت پوست می باشد با ژل فیلر پر می شود تا حاشیه لب برجسته تر گردد. حاشیه لب بالایی در اصطلاح چین دار می شود. مقداری هم ژل فیلر به برجستگی عمودی بالای لب تزریق می شود تا لب بالایی برجسته تر شود. در آخرین مرحله مقداری فیلر به ناحیه گوشتی لب بالایی و پایینی تزریق می کنند.
11. تزریق ژل لب مدل عروسکی
همانطور که می دانیم برای تزریق ژل لب مدل های متفاوتی وجود دارد که بسته به سلیقه افراد و فرم کلی چهره هر فرد، مدل انتخابی متفاوت است. از میان مدل های موجود، مدل عروسکی از دیرباز طرفداران زیادی دارد. این مدل یکی از زیباترین و در عین حال رایج ترین مدل های تزریق ژل لب در میان افراد است. قطعا زیبایی و جذابیت رژ لب بر روی لب های برجسته و حجیم بیشتر است. لبی که جذاب و خوش فرم است فقط با یک برق لب ساده هم دلربا خواهد بود. با تزریق ژل لب مدل عروسکی، تغییر واضحی در حجم، فرم و تقارن و ... لب ها رخ می دهد که کاملا در چهره افراد مشهود است. در این مدل، لب پایین حجیم تر از لب بالا خواهد شد. لب پایین بیشترین فرم را می گیرد و قسمت V شکل لب بالا تقویت می شود. این تغییرات در چهره افراد منجر به شادابی و جذابیت و جوانی بیشتر می گردد.

https://silverbookco.com/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 139
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه